Klientská zóna - B2B

Vytvorili sme pre vás klientský portál

Vážený klient, 

záleží nám aby sa Vám s nami spoluprácovalo príjemne a s ľahkosťou. 
Preto sme pripravili portál, kde nájdete všetky potrebné koordinačné informácie ako aj spôsob zadávania nových podnetov a žiadostí.

Ďakujeme Vám za dôveru. Vedenie - UBYTOVŇA PRIMA

NOVINKY

Nový turniketový prístupový systém v ubytovni Ivanská cesta 15

test  ...
Viac
Spustenie klientskej zóny pre partnerov

...
Viac
VZN 4/2023 - Zvýšenie sadzby dane za ubytovanie v Bratislave - od 1.7.2023

Všeobecne záväzné nariadenie hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy č. 4/2023 z 25.05.2023 https://cdn-api.bratislava.sk/strapi-homepage...
Viac

REGISTRÁCIA UBYTOVANÝCH

Prihlásenie k ubytovaniu / Odhlásenie z ubytovania

ŽIADOSŤ O VYDANIE PRÍSĽUBU

Potvrdenie ubytovacieho zariadenia o poskytnutí ubytovania cudzincovi 

4. THIS IS TEXT

5. THIS IS TEXT

6. THIS IS TEXT

7. THIS IS TEXT

FAQs - KOORDINAČNÉ INFORMÁCIE

Príchod - Nová rezervácia ubytovania

Preferujeme prihlášky s 24 hodinovým predstihom, ale v prípade potreby sme Vám k dispozícií.

Pri rezervácii je potrebné mať platný doklad totožnosti. Občiansky preukaz alebo pas.

V prípade obdržania potvrdzujúceho emailu sa stáva Vaša rezervácia platnou a záväznou.
V prípade obdržania potvrdzujúceho emailu sa stáva Vaša rezervácia platnou a záväznou.

Rezerváciu môžete zrušiť kedykoľvek zaslaním emailu na príslušnú recepciu ubytovne. Najneskôr však 24 hodín vopred.

Našou prioritou je vždy ubytovať Vašich zamestnancov spolu. Snažíme sa tak predchádzať preubytovávaniu osôb. V prípade žiadosti a potreby sa presťahovať, je to možné, ak nám to v danom čase umožňujú naše kapacitné možnosti.

Je to možné, ale cena izby je vyššia, čo znamená, že osoba, ktorá býva sama platí sumu za dve osoby.

Odchod – odhlásenie ubytovania

Odhlasovanie ubytovaných akceptujeme do 16.00 hod. predchádzajúci deň. V prípade neskoršieho odhlásenia Vám bude účtovaný poplatok za nasledujúci deň.
Z ubytovne je potrebné sa odubytovať do 10.00 hod. ráno.

V prípade nedodržania času sa ubytovanému účtuje poplatok za ďalší deň.

Registrácia dodávateľa

Tu môžete nahlásiť akékoľvek zmeny v registračných údajoch, ako zmena sídla spoločnosti, IČO, email, mená osôb

-

Žiadosť o vydanie prísľubu (prísľub ubytovania)

Vyhradzujeme si právo na 5 pracovných dní, nakoľko je potrebný podpis konateľa. Prísľuby sa vybavujú obratom.

Prísľub sa stáva platným podpisom nášho konateľa a je platný od dátumu uvedenom na prísľube. Platnosť prísľubu je 2 roky.

Áno, je možná oprava aj opätovné vydanie prísľubu. Vyhradzujeme si právo na vydanie prísľubu 5 pracovných dní, nakoľko je potrebný podpis konateľa. Prísľuby sa vybavujú obratom.

Žiadosť o zmenu v zmluve/faktúre

Ak máte akékoľvek výhrady alebo námety ohľadom zmluvy, neváhajte kontaktovať naše obchodné oddelenie, ktorí Vás bude kontaktovať.

Nesedí nám celková suma alebo počet osôb ubytovaných alebo daň z ubytovania, mená ľudí

Reklamácia, sťažnosti a podnety na zlepšenie

---

-

-

Všeobecný kontaktný formulár

Klient_kontakt

NÁŠ OCHOTNÝ TÍM

Mgr. Lenka Kráľová

Asistent kancelárie
+421 907 626 480
kralova@ubytovnaprima.sk

Zuzana Feketeová

Asistent kancelárie
+421 905 241 094
feketeova@ubytovnaprima.sk

Účtovné oddelenie

fakturácia a účtovné

financie@ubytovnaprima.sk

Právne oddelenie

právna kancelária

legal@ubytovnaprima.sk

UBYTOVŇA PRIMA PONÚKA
VÝLUČNE DLHODOBÉ UBYTOVANIE PRE
ZMLUVNÝCH PARTNEROV A PERSONÁLNE AGENTÚRY

Spokojní klienti, ktorí využívajú naše služby.

rezervujte si ubytovanie už dnes!

Vyplňte kontaktný formulár na odkaze nižšie a my sa Vám ozveme s ponukou šitou priamo pre Vás!
Rezervovať